دومین دوره مسابقات نبرد به زبان جاوا با نام "در جستجوی گنج" در تاریخ 1 دی 1390 در سایت دانشکده کامپیوتر برگزار شد. در طی این مسابقه شرکت کنندگان می بایست هوش مصنوعی یک جادوگر را طراحی می کردند. این جادوگر در دوران پیشین زندگی می کرد و به دنبال گنج 10 هزار ساله است. اما بر سر راه وی موانعی همچون پرچین، صخره و اژدهاهای کوچک و بزرگ قرار دارند. جادوگر با تقویت خصوصیات تهاجمی و تدافعی خود در طول زمان قدرتمند می شود و به سمت یافتن گنج حرکت می کند. شرکت کنندگان باید استراتژی حرکت جادوگر برای یافتن گنج و کسب امتیاز بیشتر را با زبان جاوا پیاده سازی می نمودند.
مسابقه از ساعت 9:45 صبح آغاز گردید و دانشجویان تا ساعت 15:15 به کدزنی و طراحی هوش مصنوعی مشغول بودند. سپس بعد از زمان استراحت، بخش هیجان انگیز رقابت هوش های مصنوعی از ساعت 16:00 در کلاس 101 دانشکده مهندسی کامپیوتر آغاز گردید. 24 تیم حاضر در مسابقات به 6 گروه 4 تیمی تقسیم شدند که از هر گروه 2 تیم به مرحله بالا راه پیدا کردند. برنده این مسابقه، تیم test : D از دانشگاه صنعتی شریف بود که توانست جایزه 3 میلیون ریالی این دوره از مسابقات را نصیب خود کند.
مسابقه از ساعت 9:45 صبح آغاز گردید و دانشجویان تا ساعت 15:15 به کدزنی و طراحی هوش مصنوعی مشغول بودند. سپس بعد از زمان استراحت، بخش هیجان انگیز رقابت هوش های مصنوعی از ساعت 16:00 در کلاس 101 دانشکده مهندسی کامپیوتر آغاز گردید. 24 تیم حاضر در مسابقات به 6 گروه 4 تیمی تقسیم شدند که از هر گروه 2 تیم به مرحله بالا راه پیدا کردند. برنده این مسابقه، تیم test : D از دانشگاه صنعتی شریف بود که توانست جایزه 3 میلیون ریالی این دوره از مسابقات را نصیب خود کند.
- ۹۱/۰۹/۰۱